Pages

June 12, 2013

Diplicious!

Ari sabtu aritu penulis jumpe kak ain ngan kak ema kat Dip N Dip Bangsar...Kak Ain ni haaa merayu2 nk belanjer saya makan..saya pown kecik kuku kaki perut laa saya tadahkan..disebabkan ade orang nak belanjer so saya laa yg pilih tempat! mueheheheheh~


Gambar2 makanan yg cantek2 n delicious mellicious sumer kat dalam Xperia..seriously malas nk turun katil and upload..next time kalw saya rajin saya update entry ni dgan gmbar makann yer.. =)

Kitorng makan bagaikan 3 ekor dinosour yg kelaparan pada hari itu..bayangkan org laen order satu dish kongsi 2-3 org..kitorng dh laa order satu dish sorng plus lagi dgan dish yg dip n dip foundae yg ktorng kongsi..
Mmg lpas licinkan sumer ni ktorng jadi kanak2 yg sangat hyper n mabuk coklat.. Asal cakap jer gelak,cakap siket gelak.. gelak yg smpai tak kluar bunyik pulak tuu.... Memang jenuh laaa satu bangsar tu ktorng tawaf nk bg mabuk coklat tu hilang...

Tapi saya happy!!!!! =)

Update : As promised,saya akan upload gambar makanan kalaw saya rajin..tgah mood rajin saya datang ni baek saya upload cepat2..

Full House Table :)
Saya punye Cereal Crispies...Nyum3~
Main Course (???)
Full Order

notakaki penulis : Lepas sehat dari demam aritu saya rasa saya jd penggemar coklat..coklat jer taw,bende manis2 still saya xleh telan sangat..

No comments: