Pages

June 12, 2013

Saya budak malas.

Lalalalalala~
Saya malas.
Tersangat laa malas...
Malas giler..
Seriusly malas.
K Bye....

*PPPPAAANGGG!!!*

Haaaa..kan dh kene tampor..Ari tu beriyer psang azam nk aktifkan blog ni..alih2,penyakit M tu datang balik..mencik!!

Saya rasa saya nk skip laa cter g terengganu tu...xde ape yg mnarik pown..sbbnyer bukan berkisarkan pasal saya pown,kan tu umi ngan abah punyer reunion..so,berkisarkan pasal org2 tua laaa...kah3~

Lagi satu punca penyakit M ni datang balik sbb saya kene transfer sumer gmbar2 from Xperia to my lappy..itu adalah satu kerja yg sangat mmbebankan okeng~

So,saya share gmbar2 yg saya dh share kat FB jer laaaa...muahahahaha!
Since last week saya keje mcm kais pagi makan pagi kais ptang makan ptang *saya lagi rela kais byak2 time pagi pastu simpan smpai ke ptang..ptang tu xyah duk mngais dh* ...Masuk opis kul 2.30ptang kluar opis 3.30pagi..smpaikan ari sabtu terpaksa tidor kat opis sbb mata ngan otak dh xleh nk communicate..
Naseb baek ade satu spot 'baek punyer' kat bangunan neh...boleh release tension sket...

View from Bangunan 2 sentral rooftop..
Sape sangka boleh bergmbar dengan logo TNB  yg tersergam kat atas puncak bangunan


Giyomi di pagi hari....(3.00 am)

Ok...sambung keje balik...

notakaki penulis : Penyakit M tu dh pergi siket..=)

No comments: